اختصاصی جرس / 7 میلیون نفر، آمار واقعی تعداد شرکت کنندگان در برنامه نود

شبکه جنبش راه سبز (جرس): در حالی که مسئولان برنامه فوتبالی 90 تعداد شرکت کنندگان در نظر سنجی اس ام اسی این برنامه را بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر اعلام کردند، خبرنگار جرس توانست آمار دقیق شرکت کنندگان در این برنامه را به دست بیاورد.

در برنامه دوشنبه شب 90 ، هواداران جنبش سبز اعلام کردند که بدون در نظر گرفتن سئوال مسابقه و پاسخ ها، گزینه آخر را انتخاب خواهند کرد و این برنامه را به نمایشی از وحدت خود تبدیل خواهند کرد. آنچه نتیجه این نظر سنجی اعلام شد شرکت بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر بود که از این تعداد یک و نیم میلیون نفر به گزینه سوم رای داده بودند ، آماری که حکایت از حضور 77 درصدی هواداران جنبش سبز داشت.

اما یک مقام آگاه در شرکت مخابرات ایران از پائین آوردن و کند کردن سرعت ارسال اس ام اس ها خبر داد و گفت: مخابرات سرعت ارسال اس ام اس ها را به شدت کاهش داد به گونه ای که تا ساعت 9 صبح روز سه شنبه نیز همچنان اس ام اس های مردم روانه شماره 200090 بود.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در ادامه اظهار داشت:تا ساعت 9 صبح روز سه شنبه بالغ بر 7 میلیون اس ام اس روانه نظرسنجی برنامه 90 شده بود اما از آنجایی که کار تفکیک اس ام اس ها با برنامه 90 بود، مخابرات نمی دانند که چه تعداد از این 7 میلیون گزینه سه را انتخاب کرده بودند.

گفتنی است دو شنبه شب بسیاری از شهروندان از عدم ارسال اس ام اس های خود خبر داده بودند.
 
 
 
 
 
اختصاصی جرس / دانشحویان دانشگاه هاي مشهد: کودتاگران منتظر سخت ترين واكنش هاي ما در روز های آتی باشند

شبکه جنبش راه سبز (جرس): در پی ادامه حملات نیروهای امنیتی و لباس شخصی به دانشگاههای مشهد و بازداشت دانشجویان این دانشگاهها، دانشجویان هوادار جنبش سبز دانشگاههای این شهر بیانیه ای مشترک را منتشر کردند.

به گزارش جرس، متن این بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالي
بار ديگر ساحت مقدس دانشگاه مورد هجوم فرزندان خلف شعبان بي مخ قرار گرفت. اوباش مشهد كه گويي خود را نسبت به چماق به دستان پايتخت در خدمت به حكومت جهل عقب مي پنداشتند تحت حمايت كامل نيروهاي انتظامي، حراست و مديران دانشگاه هاي مشهد وظيفه خود را در به خاك و خون كشيدن دانشگاه هاي مشهد به وحشيانه ترين شكل ممكن به انجام رساندند.
اين افراد كه چهره هاي شناخته شده و محبوب دستگاه هاي قضايي و امنيتي شهر مشهد مي باشند در ابتدا مراسم بزرگداشت آيت الله منتظري در دانشگاه فردوسي را هدف حمله خود قرار داده و پس از اين كه هيچ گونه برخوردي با اين افراد شناسنامه دار نشد اين بار دانشگاه آزاد مشهد هدف هجوم وحشيانه اين اراذل قرار گرفت.
پس از آن در كمال ناباوري اين افراد به همراه نيروي انتظامي اقدام به دستگيري گسترده دانشجويان دانشگاه هاي آزاد، خيام، سجاد و فردوسي مشهد و تلاش در جهت برخورد امنيتي با قربانيان حوادث دانشگاه هاي مشهد كردند. در اين ميان دادستان خراسان و مديريت دانشگاه آزاد ضمن اشاره گذرا به حمله انصار به دانشگاه هاي مشهد در اقدامي وقيحانه با تضمين برخورد با دانشجويان معترض زخمي ديگر بر تن دانشگاهيان و خانواده هاي آنان زدند.
نظر به اطلاعات به دست آمده از پروسه برخورد قضايي با دانشجويان معترض، ما جمعي از دانشجويان دانشگاه هاي مشهد اعلام مي كنيم در صورتي كه نهادهاي امنيتي به تلاش خود جهت پرونده سازي براي دانشجويان در بند و مجرم نماياندن هم كلاسي هاي ما در فاجعه دانشگاه آزاد كه بي شك خود ايشان قربانيان اصلي اين ماجرا مي باشند ادامه دهند بايد منتظر سخت ترين واكنش هاي ما در روز های آتی باشند.
در پايان بار ديگر خواسته هاي بر حق و ابتدايي خود را مبني بر معرفي و مجازات كليه عوامل حمله به دانشگاه آزاد، برخورد با كليه پرسنل و مديران خاطي اين دانشگاه، شفاف سازي نسبت به سرنوشت مجروحين يا شهداي اين فاجعه و آزادي سريع و بدون شرط كليه دانشجويان معترض اعلام مي داريم

 

 

 
نامه آیت الله دستغیب به مردم فارس : افراد و نیروهای خودسر حسّاسیت زمان را درک نکردند

 جنبش راه سبز (جرس): آیت الله دستغیب، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در پی حمله افراد لباس شخصی در روز ۸ دی به مسجد قبای شیراز(مسجد آیت الله سید علی محمد دستغیب) نامه ای خطاب به مردم استان فارس نوشت.

 

متن این نامه بدین شرح است:

مردم غیور استان فارس

سلام علیکم

اینجانب بنا دارم توصیه و نصایح گذشته را جهت روشن‌تر شدن موضوع بیان کنم. قبل از انتخابات ۲۲ / ۳ / ۸۸ مطالبی بود که در خبرگان بیان شد، امّا در انتخابات، تخلّفاتی از قانون اساسی صورت گرفت که اینجانب مکرّر عرض کردم باید جناب آقای مهندس میرحسین موسوی و جناب حجّةالاسلام و المسلمین کروبی که معترض به نتیجه‌ی انتخابات هستند بیایند و مطالب خود را بیان کنند و خبرگان رهبری که حافظ قانون اساسی هستند نظر دهند که این جریانات که اتّفاق افتاده خلاف قانون اساسی بوده یا نبوده و مردم را راضی کنند و افرادی که دستگیر شده‌اند آزاد شوند و به این وسیله مسأله حل خواهد شد، امّا افراد خودسر و نیروهای خودسر حسّاسیت زمان را درک نکردند و خود را نسبت به مسائل روز مسئول ندانستند. اینجانب خواستار اجرای دقیق قانون اساسی و مخالف برخورد خشن، زندان کردن، بی‌احترامی و اهانت به دین، علما و مراجع و تخریب اموال و اماکن عمومی و شخصی افراد هستم و در حال حاضر هم بر آن مواضع تکیه دارم. حقیر اهانت به هیچ شخصی را صلاح نمی‌دانم، خواه رهبری باشد یا بسیجی و راه صحیح، تخریب و شکستن حرمت افراد نمی‌باشد، چنانچه تا به حال نتیجه نداده است.

سیّدعلی محمّد دستغیب

۱۴ دی ۱۳۸۸

 

 

 

پروژه جدید ستاد کودتا؛ پنهان کردن اسلحه های آمریکایی در دفاتر احزاب و منازل فعالین سیاسی

شبکه جنبش راه سبز (جرس): ستاد کودتا قصد دارد در ادامه پروژه های خود برای حذف رقیبان سیاسی دست به اعمال جدید و هولناک دیگری بزند.


طبق گزارش های رسیده به سایت امروز، کودتاچیان قصد دارند در دفاتر احزاب و منازل فعالین سیاسی اسلحه های آمریکایی تازه خریداری شده کار بگذارند، تا بدین وسیله بتوانند آن ها را محارب و ضد نظام اعلام کرده و به حذف سریع آنها اقدام نمایند. کودتاچیان پیش از این به انواع و اقسام روش های ماکیاولیستی برای رسیدن به اهداف خوداستفاده کرده بودند ولی به نظر می رسد با پیچیده شدن بیشتر اوضاع، ستاد کودتا دست به اعمال کثیف تری خواهد زد.

 

 

 

جزوه ای که خواب محافظه کاران را آشفته کرده است

سپهر سعادت


شبکه جنبش راه سبز(جرس):روزنامه "جوان" وابسته به سپاه پاسداران در توجیه بازداشت "محمدرضا تاجیک" مشاور ارشد "میرحسین موسوی" بخش هایی از یک جزوه راهبردی به نام "چیست یاران طریقت بعد از این تدبیرما" را منتشر کرده و با نام بردن از تاجیک به عنوان تدوین کننده این جزوه مدعی شده است که مبنای فعالیت های موسوی پس از انتخابات ریاست جمهوری برگرفته از توصیه های مندرج در این جزوه بوده است.
  

روزنامه جوان عنوان مطلب خود درباره این جزوه راهبردی را "رمز گشایی از جزوه آقای مشاور" گذاشته است و از وجود پروژه  مطالعاتی چندین ساله به نام " اصلاحات 2" با رهبری  میرحسین موسوی سخن گفته است.نویسنده این روزنامه کوشیده است نگاهی تئوریک به جزوه راهبردی اصلاحات داشته باشد اما در پس رنگ و لعابهای تئوریک برای نقد نظریات مطرح شده در این جزوه ،همان عبارات و اتهام هایی به چشم می خورد که از زبان دادستان کل کشور ،وزیر اطلاعات و سایر افراد وابسته به حکومت نیز شنیده می شود. روزنامه جوان در این حال گفت و گویی نیز با یک منبع آگاه انجام داده و از زبان این منبع، جزوه منتسب به تاجیک را زمینه ساز آشوب های خیابانی و هتک حرمت به مقدسات دینی دانسته است.با توجه به بازداشت اکثر مشاوران موسوی طی هفته های گذشته به نظر می رسد هدف از بازداشت این افراد بیش از هر چیز یافتن سرنخ هایی از استراتژی پیش روی اصلاح طلبان باشد. از جمله مشاوران و همکاران موسوی که دستگیر شده اند ، عبارتند از:سید علیرضا حسینی بهشتی (فرزند آیت الله دکتر بهشتی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس)، محمد باقریان (از مدیران ارشد نظام در دوران سازندگی و اصلاحات)، فروزنده مسئول دفتر میر حسین موسوی، علیرضا بهشتی شیرازی (سردبیر روزنامه کلمه سبز و سایت کلمه)، قربان بهزادیان نژاد (استاد داشگاه تربیت مدرس و رئیس موسسه توسعه علوم انسانی).

 

دکتر محمدرضا تاجیک استاد علوم سیاسی دانشگاه بهشتی، مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه گفتمان، نویسنده جند کتاب معتبر در حوزه علوم سیاسی، رئیس سابق مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری (دوران خاتمی) از مشاوران ارشد میرحسین موسویست..

 

جزوه منتسب به تاجیک به عنوان سندی راهبردی در دست اصلاح طلبان شامل توصیه های متعدد و پیش بینی هایی برای آینده است اما گزارش زیر صرفا بر محور کانونی این جزوه یعنی ارایه "راهبرد برای ایجاداصلاحاتی ساختاری در جامعه" متمرکز شده است.

 

 

ادعایی که به سادگی نقض می شود

 

روزنامه جوان کوشیده است که از محمد رضا تاجیک شخصیتی مرموز به نمایش بگذارد.انتخاب عباراتی مانند"مرد سایه" و فردی که " سوابقش همچنان راهی به روشنایی نیافته است،"نیت این روزنامه را برای ترسیم یک شخصیت رازآلود برملا می کند.این روزنامه در نهایت برخی از سوابق مطالعاتی و علایق علمی تاجیک را بازگو کرده و تعبیر "پست مدرن" را نیز به شکلی افراطی برای نشان دادن مشرب فکری وی به کار برده است.این روزنامه مدعی شده که تاجیک و همفکرانش به پیروی از مشرب پست مدرن ها "همواره و در هرشرایطی اصالت را به «تغییر» داده و مدام از وضعیت های نو سخن به میان می آورند ، بی آنکه نقش و تدبیر خود را در همان وضع مسبوق تعریف کنند و یا حتی آلترناتیوی برای وضع موجود بیندیشند."

 

این ادعا در شرایطی مطرح شده است که نویسنده روزنامه جوان خود بارها به اهداف و اولویت بندی های اصلاح طلبان برای رسیدن به وضع مطلوب اذعان کرده و به این ترتیب ادعای بی برنامه بودن اصلاح طلبان و نداشتن تدبیر برای آینده را به دست خود نقض کرده است.

 

 

دشمنان همیشگی جامعه باز

 

جزوه منتسب به تاجیک دارای پنج سطح تحلیل است که به ترتیب شامل تحلیل" جنبش سبز"،"پدیده ضد جنبش سرخ"،"کنش سیاسی –اجتماعی"،"تدبیرهای ممکن و مطلوب" و"تقریرهای ممکن و مطلوب" می شود.فحوای تمام سطوح تحلیل این جزوه به ساده ترین زبان ممکن ارایه راهکارهایی عملی برای ایجاد اصلاحاتی عمیق و ساختاری است که الزاما از دریچه ورود به ساخت حقیقی قدرت محقق نمی شود. در این جزوه توصیه شده است که جنبش باید با وارد ساختن «سمت اصلی ضربه» به جانب هزاران مرکز کانون قدرت، در پایین و در سطح جامعه مدنی کار خود را به پیش ببرند" و سعی در به حرکت در آوردن "ریزبدنه های جامعه "داشته باشد. هدف نهایی نیز آن است که "گروه ها و اقشار مختلف اجتماعی گوناگون،همگی در تدبیر جامعه خود سهیم شوند و در یک رابطه عرضی با هم بتوانند یک جامعه پویای فاقد دولت(فاقد قدرت مرکزی و فاقد سلسله مراتب طولی قدرت) را بنیان نهند.

 

نقد روزنامه جوان درست در همین جا شکل می گیرد.جایی که نقش حکومت به عنوان قدرت مطلقه مرکزی مورد چالش واقع می شود و شهروندان می کوشند با استفاده از ابرازها و امکان های جامعه مدنی هژمونی مرکزی را به چالش بکشند.نویسنده این روزنامه از همین رو در رمزگشایی های خود از جزوه منتسب به تاجیک، وی و همفکرانش را مروجان " طرح رادیکال دموکراسی" می خواند و در عوض خود به شکلی نسبتا آشکار از یک جامعه بسته مبتنی بر سلسله مراتب افقی دفاع می کند که در آن برخی قوانین قدسی و لایتغیر هستند.

 

 

اعتراف زیرپوستی به شکست

 

نقدهای روزنامه جوان به جزوه"چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما" نشان دهنده عمق تشویش و نگرانی محافظه کاران از پیشرفت موفقیت آمیز اصلاحات ساختاری در جامعه ایران است.نویسنده این روزنامه پس از نقد مورد به مورد تحلیل های ارایه شده در جزوه منتسب به تاجیک دست به پیش بینی تدابیر آینده جنبش سبز نیز زده است.پیش بینی نویسنده این روزنامه شامل 27 بند است که در آن به مواردی چون " تلاش برای کاهش رضامندی سیاسی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی در برابرحاکمیت"، " فعال شدن گروه های مختلف و سازمان های مردم نهاد در حوزه حقوق بشر،مطبوعات و زنان و کارگران"،" راه اندازی و همکاری با رسانه های برون مرزی برای ایجاد فشار رسانه ای از برون و بازتاب آن در داخل"،" تشدید فضای مجازی"،" بالا بردن هزینه های دفاع و حمایت از دولت" و " نمادسازی های جدید متناسب با اقتضائات پراگماتسیتی برای ایجاد موج جدید و..." اشاره شده است.

 

نویسنده این تحلیل هیچ اشاره ای به ریشه های ایجاد نارضایتی عمومی از دولت نکرده و بحران مشروعیت و مقبولیت و مشارکت حکومت را یکسره حاصل توطئه های ساخته شده توسط اصلاح طلبان دانسته است.او اشاره نمی کند که چرا گروه های متنوع و مختلفی از مردم اکنون تا این حد خواهان همبستگی در زمینه فعالیت های حقوق بشر،زنان و کارگران شده اند،اشاره نمی کند که چرا بسیاری از فعالان رسانه ای ترجیح داده اند برای رساندن پیام خود از رسانه های برون مرزی استفاده کنند،اشاره نمی کند که چرا هزینه های دفاع و حمایت از دولت حتی در میان محافظه کاران تا این حد بالا رفته است.این روزنامه با غیر واقعی خواندن همه بحران هایی که اکنون مبتلابه حکومت جمهوری اسلامی است در مجموع کوشیده است جزوه راهبردی جنبش سبز را به یک مانفیست خرابکارانه شبیه کند و برای تعقیب قضایی تدوین کنندگان آن توجیهی بتراشد.با این حال در پس پشت نقد جوان به جزوه راهبردی اصلاح طلبان اعترافی به شکست نهفته است چرا که پیش بینی های این جزوه مو به مو محقق شده و با عمق گرفتن مطالبات دموکراتیک در ریز بدنه های جامعه خواب حافظان وضع موجود آشفته تر از همیشه شده است.

 

 

 

 

اساتید دانشگاهها: لشگرکشی همراه با تجهیزات به دانشگاه

شهرزادنیوز: 88 تن از استادان دانشکده فنی دانشگاه تهران، با انتشار نامه سرگشاده ای خطاب به خامنه ای، ضمن انتقاد از حمله به کوی دانشگاه و هجوم افراد خارج از دانشگاه در روز دانشجو، مسئولین دولتی و دیگر قوای مسئول را فاقد توان لازم برای حل این گونه مشکلات، اعلام کردند.

این استادان در نامه خود با اشاره به "لشگرکشی همراه با تجهیزات" به دانشگاه و ضرب و شتم دانشجویان در خوابگاه طی دو روز متوالی، اعلام کردند که این کار نشان صلابت و قدرت نظام نیست.

اساتید امضا کننده نامه، تصریح کردند که این اعمال به بهانه "پاسداری از اسلام و ولایت" انجام می‌گیرد و هیچ فرد و نهادی هم مسئولیت این اقدامات را نمی پذیرد.

این استادان همچنین برخورد های خشن با جامعه علمی را به صلاح کشور ندانسته و خواهان پیگرد قانونی مسببین حمله به دانشگاه و آزادی همه دستگیر شدگان دانشگاهی شدند.

 

 

 

دستگیری یکی از شرکت کنندگان در مراسم مادران عزادار

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، خانم راد یکی از شرکت کنندگان در اعتراضات هفتگی مادران عزادار در پارک لاله دستگیر و به زندان اوین منتقل شد.
خانم پروانه راد 54 ساله و دارای 2 فرزند می باشد. او یکی از شرکت کنندگان در اعتراضات هفتگی مادران عزادار در پارک لاله بود. روز تاسوعا برای شرکت در مراسم تاسوعا از منزل خارج می شود که بعد از آن ناپدید می شود. مادران عزادار در طی این مدت پیگیر وضعیت او بودند ولی از او خبری نبود و حتی چند بار به دادگاه انقلا ب و زندان اوین مراجعه کرده بودند اما به آنها پاسخی داده نمی شد.
او در طی مدتی که مادران عزادار در اعتراض به قتل و زندانی بودن عزیزانشان در پارک لاله تجمع می کردند فعالانه در آن شرکت می کرد و از این طریق سعی و تلاش می کرد که مادران عزادار در رسیدن به خواسته های خود که همانا محاکمه و مجازات آمرین و عاملین کشتارها و دستگیرها بود یاری دهد.
بنابه گفته بعضی از مادران عزادار خانم پروانه راد خود از زندانیان سیاسی دهۀ 1360 بود و درد و رنج زندان و شکنجه را با پوست و استخوان خود حس و لمس کرده بود و شاهد اعدام تعداد زیادی از هم بندیان خود بوده و از این طریق می خواست که فریاد آنها باشد.
خانم راد بارها بخاطر شرکت در اعتراضات هفتگی مادران عزادار تهدید به بازداشت شده بود .
یکی از مادران عزادار قطعه شعری برای او سروده است که به قرار زیر است:
وقتی كه پروانه ها میرسند
ای یار
ای گمشده من
در كنج كدامین
زندان مخوف
ترا بیابم
آن زمان كه
همچون پروانه
گذر كردی
ونقش بستی
در هر غروب
در میعادگاه مان
با كدامین نشان
فریادت كنم
سیه چرده
سیه پوش
باریك وبلند
كاش از بالهایت
اندكی مانده باشد
وقتی كه پروانه ها میرسند
كاش دیر نشده باشد
فردا را میگویم.......
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، دستگیری های گسترده که همچنان در تهران و شهرستانها ادامه دارد و بخصوص دستگیری خانم راد از شرکت کنندگان در اعتراضات مادران عزادار را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر ،گزارشگران دستگیریهای خودسرانه،زنان و شکنجه سازمان ملل خواستار اقدامات عملی برای پایان دادن به شکنجه زندانیان سیاسی و آزادی آنها است.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
16 دی 1388 برابر با 6 ژانویه 2009

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر

 

 

 

تلاطم در ارکان ولایت عظما و عربده مرگ آفرینان

ساسان کردستانی

" شاه گناه اش همین بود که می گفت : آن چه من می گویم نه آن چه ملت می خواهد . امروز هر کس این منش را تکرار کند ، کاری مطرود و محکوم را انجام داده است."
علی خامنه ای ، 20 اسفند 1357

بله درست خوانده اید ! این کلام شخص خامنه ای است زمانی که خمینی و رفسنجانی و خود او به همراه تفکرات ارتجاعی خود از اعتماد ساده اندیشانه مردم ،سود بردند و بر اریکه قدرت نشستند . بدون اجازه ملت سرمایه نفت او را به تروریست ها و اشرار منطقه خاورمیانه و فراتر از آن به اغلب کشورهای آفریقانی و آمریکای لاتین حاتم بخشی کردند و خود صاحبان اصلی ایرانی را در فقری تلخ قرار دادند .
آنها می دانستند که از آدم گرسنه و فقیر هیچ حرکتی ساخته نیست. پس آگاهانه مردم ایران را روز به روز به سوی اعتیاد ، فقر و نداری و جوانان را به بی کاری و ترک تحصیل و اخراج از دانشگاه ها کشاندند .
براساس همین دیدگاه ضد ایرانی است که جمهوری اسلامی " ایران " می رود در ونزوئلا و آمریکای لاتین چندین هزار خانه های سازمانی می سازد ، آن هم در شرایطی که زلزله زدگان ایرانی بم همچنان در چادرها و کانکس ها زندگی می کنند و بچه هایشان درمیان خل و خاک طعمه عقرب و رطیل می شوند!
آنان با سوء استفاده از عقاید اسلامی مردم،بر آنها سوار شدند و اینک 31 سال است همان مردم را به جرم محاربه با خدا ! به صلابه کشیده ،شکنجه کرده اند ،زندانی کرده اند و از هیچ فریب و دروغی فروگزار نکرده اند . رفتارخامنه ای و فرزندان شریر،دزد و فاسد اش به طرز غریبی رفتار و راه صدام حسین سفاک ، عدی و قصی (فرزندان خون خوار و ظالم صدام ) را در خاطرها زنده می کند و لاجرم از سرنوشت محتوم آنها هم نمی تواند گریزی داشته باشد . این حکم تاریخ است و با بر پا کردن چوبه و طناب دار در خیابان های ایران حل شدنی نیست. او تنها بر قطر پرونده های خون آلود و جنایت بار خود می افزاید .
اینک که موج عدالت طلبی و آزادی خواهی فرزندان دلیر همان مردم از گردنه های 13 آبان و 16 آذر و رستاخیز عاشورای خونین 88 گذشته و می روند تا بزودی ریشه های این درخت پوسیده ارتجاع مذهبی و تمام زالوها و مارهای سمی جاخوش کرده در جای جای آن را برای همیشه تاریخ از ریشه دراورند ، مشاهده می شود آیت اله علم الهدی در سخنرانی خود ، دستگیر شدگان را به قتل تهدید می کند و جنتی، عجوزه لعنتی هم در نماز جمعه بر طبل خون و جنون اسلامی می کوبد .
علی لاریجانی رئیس مجلس از جنگ با خدا و " ولی خدا " سخن می گوید . روح اله حسینیان که خود آمر قتل های زنجیره ای است پیشنهاد طرح دو فوریتی محاربه با خدا ارائه می دهد و اژه ای آدم خوار از خون ریزی و اعدام بیشتر می گوید . این روسا و حجت الشیطان ها و آیت اله های میلیاردر ، در واقع همان زالوهای جاخوش کرده در این 31 سال تاراج ثروت ایران ، بر تار و پود این درخت پوسیده و موریانه خورده ولایت خامنه ای ضحاک هستند. ملت ما می داند این عربده های مستانه برای دفاع از جیب شان است !
پس جای هیچ تعجبی نیست اگر این زالوهای چسبیده به تن و بدن ملت ایران این گونه زوزه های بلند سردهند . آنها سفره گسترده 31 ساله خود را در خطر می بینند. آنها سال هاست که زوال محتوم خود را در چهره گرسنه و عاصی ملیون ها جوان بی کار و بی فردای ایرانی مشاهده می کنند .آنها اینک مرگ تاریخی خود را در فضای تظاهرات خیابانی آکنده از گاز خردل و فلفل و اشک آور تهران و بسیاری از شهر های ایران می بینند ! آن ها در امتحان وفاداری به همان قانون اساسی مصوبه خودشان هم رد شدند .
اینک پایه های فاسد حکومت اسلامی که عمدتأ بر ریا و دروغ و تقلب ساخته شده ، زیر زلزله 70 ملیون انسان عاصی می لرزد.در تمام 31 سال گذشته هم به ضرب تقلب و رأی سازی مصنوعی ،خود را برگزیده و منتخب ملت در همه مجالس و مجامع نشان داده اند .آن ها هرگز وفا دار به رأی و نظر ملت ما نبوده اند.
سه شنبه احمدی نژاد در ترکمنستان قرار دادی امضأ کرد که بر اساس آن واردات گاز آن کشور به ایران به 2 برابر سال گذشته خواهد رسید ! آیا این خود یک دلیل محرز برای عدم لیاقت این حکومت نیست ؟ چرا باید ایران ما از مقام دومین تولید کننده گاز جهان ، به وارد کننده کلان گاز بدل شود ؟ و یک پرسش :
آیا پاسخ فریاد ملیون ها نفردرخیابان های تهران و ایران برای عدم پذیرش چنین دولت بی لیاقت و کودتائی به راستی تشدید مجازات اعدام و برپائی چوبه دار در خیابان های تهران و دیگر شهرهای ایران است ؟

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati